Cabridgeochbarn


Jag maste borja med att meddela besvikelsen till Elise och Sandy, vilka jag lovat en engelsman. Det var daligt med attraktiva sadana igar och de som fanns tog vi. Men ikvall ska jag gora ett nytt forsok.


Pojkarna i familjen ar fruktansvart sota. Jag har fatt sana ovantade tahandomkanslor. Och nu ska vi tydligen spela fotboll. Oh, sa fint.

De har en valdigt spannande maskin i koket, som med jamna mellanrum fiser ut nat parfymliknande. Som stinker. Som inget annat. Huset i sig ar faktiskt valdigt spannande. Det ar fruktansvart kallt. Sarskilt i mitt och Majas skokartongsrum. Jag sover med tjocka byxor, raggsockor, T-shirt och luvtroja. Och ibland vaknar jag av att jag drommer att jag ligger i ett kylrum och skakar. Da kommer Kyle, en av de sota pojkarna och sager:

"Amanda, behave yourself, for gods sake!"

Kommentarer
Postat av: syster

jag känner inte igen dig : o "Pojkarna i familjen ar fruktansvart sota". jag är upprörd

Postat av: Klara

Angående din kommentar på min blogg...
Tack för att du förstår. Eller, det är inte så kul att du också drabbas av söndagsångest, men det är alltid skönt att någon vet vad jag menar!
Hoppas att du har det jättebra i England! När kommer du hem? Vill ringa!!!
Puss puss

2008-04-21 @ 16:23:42
URL: http://goldline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback