DettagorjagiCambridgebloggen


Ok, kara vanner. Nu och en vecka framat hade jag tankt att bloggen skulle funka lite som en DettaGorJagicambridgeBlogg. Pa allman begaran. Faktiskt. Sa ni som blir upprorda over detta, er foreslar jag lasa "BlondinBella"s blogg, eller nat. Hah. 
Jag vet att det ar sjukt storigt med de bokstaverna jag inte kan skriva, men alternativet ar att skriva pa engelska, nagot jag helst vill bespara er.

Jag maste borja med att skryta om vad jag astadkommit idag. Forutom tva skrapade knan och en klanning jag spillt tandkram pa, har jag spelat ihop nastan 20 pund! Desperat, tankte nan. Jovisst, men fantastiskt roligt.
Spelandet bidrog ocksa till att jag mer och mer tror att jag kommer att halla mitt lofte till Josef om att skaffa en engelsman (de ar verkligen inte fula, Elise! Du har helt missforatatt det dar. Du far folja med nasta gang sa ska vi se till att hitta en till dig med.). Jag har iaf fatt sadana erbjudanden. Nej, inte "sana" erbjudanden. Det blev fel. Men det kom tex. fram en och sa:

"I can't have your number, can I?" Utan nagon storre overtygelse. Ganska fint.

Sa jag menar bara att det inte verkar omojligt. Liksom.
For ovrigt ar det fantastiskt med alla manniskor man traffar och allt nytt man far se. Utan att overdriva. Camridge ar fruktansvart vackert.

Vad har ni hittat pa i Sverige under den evighet jag varit borta?

Kommentarer
Postat av: sandy

åh älskade vän. det låter fantastiskt! jag vill också vara i cambridge just nu. istället ligger jag hemma och är sjuk. du får packa med dig en engelsman hem till mig, tycker jag bestämt. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback