Jodå.


Annika-boken blev utläst. Nu står jag här mitt ute i livet och måste klara mig själv. Vad gör man? 
Jag äter choklad. Och är inne på facebook. Två saker som varken genererar lycka eller välbefinnande mer än på väldigt, väldigt kort sikt. Jag och min begynnande fetma sitter här och gläder oss åt att jag vunnit i "who is sexier" i compare people. Hela situationen späs på av att jag är laktosintolerant.

Söker sommarjobb gör jag också. När jag får tid. Det är alltid en lika givande process, särskilt i dessa tider. Igår drömde jag att jag var instängt i ett litet rum, och på väggarna hade någon skrivit "LÅGKONJUNKTUR" överallt med grafitti. Jag kanske borde söka något telemarketing-jobb. Jag som är så talande. 

Kommentarer
Postat av: Hemlis

Men vännen.

Sitter du bara och deppar? Ring mig så får vi prata! Jag tänker på dig.

Kraam!

2009-01-27 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback