Söndag


Söndag är dagen för ångest.
 För på något sätt är ju faktiskt söndag första dagen på den nya veckan (vad har detta tidsjagande samhället gjort med oss?!).
För det är då man ska börja planera inför den nya veckan. Man ska inse att det man förträngt hela helgen kommer att slå tillbaka mot en i ful kraft på måndagen, och att man har så bråttom.
Egentligen är detta helt onödigt då man, istället för att verkligen ta tag i sakerna, går och gruvar sig inför dem. Och det är söndagens uppgift. Tack (Gud?). Jättebra grej, verkligen. Kul.

Jaja. Jag har i alla fall börjat i tid. Jag har fortfarande ca 9 timmar kvar att oroa mig innan söndag blir måndag.

Kommentarer
Postat av: Crazypill

ush jag håller med, söndag = ångest.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback