Söndagsinsikt



 Jag kan inte ljuga.
Verkligen inte. Faktiskt inte alls. Detta kan ju låta bra, många hade säkert trott att jag är en genomärlig person som av moraliska  skäl inte klarar av att ljuga. Dessvärre är det inte riktigt så det förhåller sig. Nej, jag kan inte ljuga av högst fysiska skäl.  tex. igår när jag hade lånat lite av min systers schampoo (jag visste ju naturligtvis att jag inte fick detta). Hon kom hem var det första hon gjorde att utropa: "GHAAA du har snott mitt SCHAMPOO!!!"
Läge för bekännelse, kan man tänka. Men icke. Amanda The SuperLier takes the situation with the gratest calmness. Eller inte. Redan i första stavelsen i "Nää, jaaag har vääl aaaldrig..." Börjar mitt ansikte protestera. Jag kommer på mig själv med att göra de märkligaste grimaser, och min syster tror inte att jag är sann. Faktum är att jag inte kom längre än till första stavelsen innan mitt ansikte fullkomligt gick i strejk.



Jag fick köpa ett nytt Schampoo.

Kommentarer
Postat av: Jobjörn

Du har världens häftigaste blogg. Personlig och opolitisk, men ändå intressant. :)

Postat av: Klara

Jag är också skitdålig på att ljuga. Det gör inget att du är det.
Keep on writing!=)

2007-06-26 @ 13:43:28
URL: http://goldline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback