[email protected]


Jag är så sanslöst förvirrad och uppochnerig när jag är trött.
När jag skulle logga in på blogg.se slant ett finger, och jag råkade skriva "hormail" istället för hotmail. Det blev en grej för mycket för mig som, efter några sekunders fnissande, bröt ut i ett halvhysteriskt skratt.


Samtidigt räcker det med att med att Kate Nash sjunger "Dickhead" för att jag ska börja grina.
Och för att inte fastna i amandaärsåtragiskgrejen (även om det faktiskt är fantastiskt roligt), så tänkte jag hitta ett fint ord som passar på mig: Omväxlande. Omvälvande också kanske. Omtumlande. Omkringramlande. Nej, nu släpper vi det.

Kommentarer
Postat av: Klara

Det är inte lätt när man är trött... Hoppas på att du piggnar till snart!=) Kram kram

2008-04-11 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback