LISTALISTALISTA

Ok, nu är det dags igen. Ni får protestera. Om ni vill.

Du heter: Amanda.
Smeknamn: Mandy, Panda.
Låt just nu: Jenny don't be hasty - Paulo Nutini.
Om du röker, favoritcigaretter: Not smoking.
Beroende av: Sömn. Vilket är en bristvara för tillfället.
Vem behöver du mest just nu? Mor. Alltid.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina snubblingar.
Vad säger du för att imponera på någon? Kolla den här vurpan!
Hur imponerar man på dig? Genom att förbise de ovanstående egenhet.
Brukar du skratta för dig själv? Javisst. Det är som någon sa, jag är ett levande skämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Låter bra det, vi kan ta det på Värnhemstorget, jag bor precis runt hörnet" (Nej, nej jag köper inte knark!)
Sprit, cider, vin eller öl: Heroin!
Brukar du bli för full: Sånt är relativt. Men nej, relativt sällan.
Är du allergisk i mot något? Kiwi. Men jag gör några tappra försök att övervinna det med jämna mellanrum.
Har du haft sex idag: Njä.
Nästa mål i ditt liv: En hel natts sömn.
Hur svarar du i mobilen: "Öh... hej?"
Vem ringde du senast: Elise.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Mycket, men grundbudskapet var nog att jag skulle överleva fredagen.
Antal sovtimmar inatt: Typ 5. Uhu.
Sov du ensam: Nix :)
Tycker du om din pappa: Haha, jag måste verkligen sluta med såna här listor.
Brukar du komma i tid: Jomen, ja. Det brukar jag väl?
När mår du bra: När det är sol.
När blev du fotad senast?Idag.
Hur känner du dig nu: Trött och speedad.
Vanligaste färg på dina kläder: Jag är nog ledsen att behöva säga svart. Eller mer såhär: Jag är ledsen, men det är svart.
Vad tycker du om fötter: Praktiska. jag tycker att de är praktiska.
Är du smart: Yes.
Är du aktiv i skolan: Det vill jag nog inte påstå.
Vad saknar du: Skolan kanske?
Hade du en bra kväll igår: Absolut!
Rakar du benen: Men vem är intresserad?
Är du blyg: Nä, det tror jag inte.
Sysslar du med någon idrott: Dans. Och ja, det ÄR en idrott.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Nix.
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag: Undersökt skillnade och fördelar. Of horse.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Men oj. Vilka intriger jag skulle kunna skapa. Vad är detta? Robinson?
(Nu överdrev jag igen, va?)






Kommentarer
Postat av: Josef

Det är något med dig som är judiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback