Vilse i vedevärdig vildmark


Detta har nog varit en av de märkligaste dagarna i mitt liv. Och det märkligaste är att den inte ens är slut. Jag brukar tycka det är tråkigt när folk radar upp vad de gjort under dagen, men detta tror jag kan vara underhållande, rätta mig om jag har fel. Idag har jag alltså:

*Vaknat till den värsta ringsignalen mina 17-åriga öron upplevt (två gånger)
*Varit bara vid halvt medveteande (då jag sovit alldeles för lite)
*Hållit på att missa mitt tåg
*Spelat på samma ställe som Gudrun Shyman
 *Fått ett helt otroligt fantastiskt erbjudande
*Tjänat hundra kronor
*Glömt att äta
*Trott att jag skulle till Vebereöd
*Insett att jag skulle till Everöd
*Hoppat av en buss på fel ställe
*Frusit ihjäl
*Svurit åt förbipasserande bilar
*Liftat
*Blivit skrattad åt av en liftare
* Tappat bort en vante
 *Gått x antal kilometer


Nu ska jag göra ett nytt försök att ta mig till min kära Elise. Skulle uppskatta en tämligen händelselös kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback